اهمیت ثبت تولد

در کشور ترکیه ثبت تولد فرزند یک حق و الزام برای اتباع خارجی (شامل پناهندگان) می باشد. گواهی ثبت تولد یک گواهی رسمی ثبت شده در سیستم اداری دولت بوده و به منزله ی یک مدرک رسمی و دائمی دال بر وجود فرزند شماست. گواهی ثبت تولد هویت حقوقی فرزند شما را تثبیت کرده و فرزند شما را با کشور مبدا خویش مرتبط می سازد.

ثبت تولد از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا به فرزندان شما این امکان را می دهد که از حقوقی مانند خدمات آموزشی و درمانی بهره مند شوند. عدم ثبت تولد و نداشتن مدارک مربوطه ممکن است موجب بروز مشکلاتی در زمینه ی اثبات ملیت فرزند شما شود و چنین امری خطر اینکه فرزند شما به عنوان شخصی بی تابعیت قلمداد شود را در برخواهد داشت. ثبت تولد سن فرزند شما را اثبات کرده و فرزند شما را در برابر خطراتی مانند قاچاق کودکان، کار اجباری کودکان، ازدواج زیر سن، فرزند خواندگی غیر قانونی و بهره کشی جنسی محافظت خواهد کرد.

ثبت تولد پیوند والدین با فرزند را نیز اثبات کرده و موجب حفظ وحدت خانواده می شود. همچنین اگر فرزندی از خانواده ی خود دور افتاده باشد، ثبت تولد فرزند در آینده کمک شایانی در پیوستن مجدد فرزند به خانواده اش خواهد داشت.


internationalservice فرزند ,تولد ,خانواده ,اثبات ,گواهی ,اهمیت ,اثبات کرده ,تولد فرزند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سه سوته خرید کن تحویل بگیر ایران بیت | آموزش بیت کوین و ارز دیجیتال دانلود رایگان فیلم و سریال طراح سایت وردپرس گالری عکس یوبین مطلب کده دانلود رایگان دین دین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.