پرده زبرا تصویری، پادشاه پرده های تصویری!

 

اما هر چه سخن از پرده ها به میان آوریم باز هم پرده زبرا تاج پادشاهی را روی سر دارد و در دنیای زیبای پرده ها سلطنت می کند. شاید فکر کنید اغراق است اما دلایلی وجود دارد که ما پرده زبرا را پادشاه می خوانیم!

 

با نگاهی بر پرده زبرا تصویری مشاهده می کنیم که ترکیبی از تورهای لطیف و تصاویر بسی چشم نواز در درون خود نهفته دارد و این ترکیب بی بدیل، در هیچ پرده دیگری پیدا نمی شود به همین دلیل است که پرده زبرا برای خود قلمروی در بین پرده ها به راه انداخته است.

 پرده حصیری تصویری1 516345163163

شیطنت تور و تصویر در پرده زبرا تصویری

 

تورهای پرده زبرا با شیطنت خاصی اجازه می دهد که نور خورشیدی که از سد تصاویر نتواسته اند عبور کنند از لابه لای تور عبور کرده و نور را روی دکوراسیون منزل بپراکند! تصاویر هم برای اینکه در این نبرد پیروز شوند با خودنمایی تصاویر بسیار چشم نواز، زیبایی خود را بلند فریاد می زنند.

با نگاهی به پرده زبرا تصویری چشم نمی داند که غرق تصویر شود یا غرق توری که در لابه لای تصاویر بسیار زیرکانه خود را جا داده است. چشمان مناظره کنندگان چنان روی پرده شگفت انگیز و چشم نواز پرده زبرا محصور می شود که گاه گاهی تور، چشمان را نوازش داده و گاهی هم تصویر روی پرده، فرد را به سفری جذاب! می برد.

 

پرده زبرای تصویری بی شک انتخابی خاصی برای دکوراسیون چشم نواز است.

 

مزین کردن پنجره ها با پرده زبرا تصویری، تحسین همگان را به فضای زیبای خلق شده وا می دارد چرا که علاوه بر زیبایی، به دلیل تنوع در رنگ و طرح سبب می شود دکوراسیونی همخوان داشته باشیم و هارمونی رنگ در تک تک عناصر رعایت شده باشد.

 پرده زبرا تصوری 51654165316

تلفیق تور و تصویر و تکنولوژی در پرده زبرا تصویری

 

پرده زبرا را می توان با کنترل یا ریموت از راه دور تنظیم کرد و آن را به راحتی باز و بسته کرد! آخر مگر می شود تلفیق تور و تصویر و تکنولوژی همه در یک پرده!! بله، پرده زبرا تصویری تمام این نکات مثبت را در خود جای داده است.

تنظیم نور ورودی با کمک پرده زبرا نشان دهنده این امر است که ما خود تعیین می کنیم چه اندازه ی نور و تلالوهای خورشید به منزل راه پیدا کنند. پیروز نبرد بین خورشید و پرده زبرا، مسلما پرده زبرا است!

 

چرا پرده زبرا؟!

در یک کلام زیرا پرده زبرا، زیباست!!

 

 

 


پرده باز پرده ,زبرا ,تصویری ,تصویر ,تصاویر ,داده ,پرده زبرا ,زبرا تصویری ,پرده زبرا، ,تصاویر بسیار ,پادشاه پرده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رمز ارزها iranpixelmta اندرومدا 06-music فایل یار دانشجو تعمیرگاه تخصصی رنو seo