کرکره حصیری این حصیر پر افسانه!

 

حصیر این عنصر بی نظیر از دیرباز در دکوراسیون جای خود را پیدا کرده و همچنان نیز در دکوراسیون های شیک و بی نظیر رنگ و اثری از آن به چشم می آید. یا به صورت کرکره حصیری یا به صورت سبدهای میوه حصیری زیبا؛ چرا که عنصری که زیباست پس همیشه یار دکوراسیون باقی می ماند خواه از زمان آدم و حوا باشد خواه در قرن 2019 !!

کرکره حصیری سراسر انرژی و حس خوب و مثبت است، و در واقع داشتن همچنین پرده ای در منزل بی شک صمیمیت و دوست داشتن را با خود به همراه می آورد، چرا که بامبو حصیری از بامبو و نی ها زیبا و ساده ساخته شده است و به همین دلیل سادگی و حس راحتی را نیز با خود برای دکوراسیون به ارمغان می آورد.

کرکره حصیری نماد سادگی و احساس است.

اگر اهل ذوق و احساس باشید بی شک نمی توان از فضای ملطوفی که حصیر و نور خورشید ایجاد کرده اند، به ذوق نیامد!

زمانی که در دیرینه های روزگار، بزرگان در نی زار قدم می زدند و داستان عشق لیلی و مجنون و افسانه های شیرین تر از جان را به زبان می آورند، افسانه ها در دل نی و بامبو جای می گرفت و با اضافه کردن کرکره حصیری به دکوراسیون، گویا افسانه را زنده کرده و حس و حال خوب گذشته را در زمان کنونی مجسم کرده اید.

کرکره حصیری 65416351

کرکره حصیری شاید ملکه نارنیا باشد!!

کرکره های تصویری جادو دارند اما نه مثل ملکه نارنیا جادوی منفی بلکه جادوی مثبت و دوست داشتنی!! چرا که در تابستان زمانی که آهن و فلز در برابر زیاده خواهی های اشعه های خورشید در اوج آفتاب در حال ذوب شدن هستند، بامبو حصیری با جادویی هر چه تمام تر خنکی را در منزل حفظ می کند!! کولر در برابر کرکره حصیری انگشت حیرت در دهان داشته و از فرط حسادت به شدت در حال ارتقا خود می باشد.!!!

 

رقص نور و حصیر در کرکره حصیری در دکوراسیون غوغا می کند.

در سکوتی که بعد از ظهر در خانه پدیدار می شود ناگهان نور خورشید و حصیر شروع به رقص می کنند!! چرا که تلالوهای خورشید از بین نی های نهفته در حصیر، قصد فرار و ورود به خانه دارند ولی نی ها فقط به گروهی از آنان اجازه عبور می دهد گویا نی ها هم پولی شده اند!! این نی های باج گیر با کمک اشعه های خورشید، تصویری زیبا را روی فضای منزل خلق می کنند.

اما ویژگی های مثبت و قابلیت های این کرکره حصیری فقط در حد گفتمان و نوشته نیست چرا که قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه آن گویای آن است که سادگی و فروتنی جز جدایی ناپذیر این بامبو حصیری دوست داشتنی است.

 

 

 


پرده باز حصیری ,کرکره ,حصیر ,دکوراسیون ,افسانه ,بامبو ,کرکره حصیری ,بامبو حصیری ,دوست داشتنی ,ملکه نارنیا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دی جی موزیک دانلود جدیدترین آهنگ ها NaqibMemar فروش میل ورم آروین ARVIN MEALWORM جدیدترین یوزر نیم پسورد نود 32، eset nod32 لبیک یا مهدی(عج) فیلتر شنی مدرسه شاداب